niedziela, 17 listopada 2013

Imagif number 1.


#1.
TY: Niall, co zrobiłeś z moim ciastem?!
Harry do Nialla: Chodź przenocujesz u mnie, wrócisz jak jej minie












#2.
Harry: [T.I.] Kup mi mikser
TY: Nie ma mowy, dopiero co zepsułeś nowy
Harry: Kup mi!!!!!!!!!!













TY: No dobra.

Harry:












#3.
Wchodzisz do mieszkania i słyszysz hałas w salonie, kierujesz się w tamtym kierunku, gdy wchodzisz widzisz chłopaków przy perkusji.
TY: Co robicie?
Chłopacy: Ćwiczymy do występu na Twoje urodziny












TY:















#4.
Niall: Rozmawiałem dzisiaj z [T.I.] i powiedziała, że z chęcią z Tobą pójdzie na randkę.
Liam:














#5.
Siedzicie wszyscy w salonie, Malik podchodzi do okna i przez nie wyglada, nagle Ty dostrzegasz czerwoną kropkę na jego kurtce.
TY: Zayn, dlaczego masz czerwoną kropkę na kurtce?
Harry: Padnij! Strzelają!












Okazuje się, że to Niall zrobił sobie kawał i laserem


#6.
Siedzisz z Harrym i Louisem i widać że coś Cię męczy. Chłopacy pytają co się stało.
TY: Zayn zaprosił mnie na randkę, ale ja nie umiem tańczyć.
Louis: To proste, pokaże ci jeden trik.
*wstaje i zaczyna tłumaczyć*
Patrz, jedną reką wkręcasz żarówkę, drugą głaszczesz psa i musisz się przy tym zwariowanie ruszać.















Harry: Nie, tak. Patrz i ucz się od mistrza.












TY:











#7.
Niall dowiedział się, że podobasz się Harryemu.
Niall: Ja Cię dopadne!
Chłopacy: Poczekaj, po koncercie











#8.
Ty i Lou siedzicie w pokoju.
TY: Lou prezent dla ciebie stoi za oknem












Lou:



















#9.
TY:



















Louis:


















#10.
Będąc z Louisem w centrum handlowym
TY: Lou uśmiechnij się














Louis:












#11.
Będąc w kuchni.
TY: Chłopacy obiad na stole!
Chłopacy:












#12.
Siedzisz z chłopakami i oznajmiasz im, że nie umiesz się całować. Harry z Louisem chcą Ci zademonstrować jak to się robi.
Louis: Patrz, to się tak robi.












#13
Niall bawi się z waszą córeczką, nagle Ty bierzesz ją na ręce.
Niall: Ja też chce na ręce!















#14.
Wracasz z pracy, gdy nagle spotykasz Louisa na schodach swojej kamienicy.
TY: Lou co Ty tu robisz?
Louis: A nic, tak sobie siedzę i czekam na Ciebie.


















#15.
Spotykasz Nialla i Louisa na korytarzu
TY: A wam co?
Niall: Nie chcesz się umówić z Louisem, dlatego będziemy tak stali pod drzwiami Twojego mieszkania aż się zgodzisz.











#16.
Niall: Harry, co się stało?
Harry: [T.I.] nie chce się ze mną umówić











Niall: Nie martw się przekonamy ją.










________________________________________________________
Witam Was w tą jakże pochmurną niedziele, postanowiłam założyć tego bloga. Co z tego wyjdzie okaże się później. +


4 komentarze:

  1. http://i.wp.pl/a/f/jpeg/25023/akpa20100425_tzg_jk6_7136.jpeg za całokształt!
    bardzo podobają mi się te króciutkie historyjki, które wyszły z Twojej głowy, zwłaszcza #2 because mikser and harry stajls. :3 wyczuwam dużo dużo pomysłów które dopasujesz do uzbieranych gifów, których mamy od cholery poupychane w naszych folderach. do dzieła! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Leje że śmiechu
    Hahahaha . :-D
    Ja chce szybko następną porcję imagifów :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten pomysł :)
    zapraszam na fanfic'a o chłopcach na > troublemakerimagine.blogspot.com
    westside! x

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiaszczy blog! Wreszcie coś z "Jajem" :D
    - Randkujący Liam
    - Tańczący Lou i Hazza
    - Siedzący i czekajacy Lou na schodach
    Po prostu WYMIATAJĄ :*
    Czekamy na następny post!!!

    Jeśli bedziesz mieć chwilkę kuknij do nas.Zapraszamy! :D
    owszystkimioniczym-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń